Szolgáltatóként rengeteg esküvőn megfordulunk, és úgy gondoltuk a szerzett élményeket megosszuk az olvasókkal. Valami újat szeretnénk elindítani, ezért folyamatosan cikkeket és beszámolókat fogunk közzétenni az oldalunkon. Ezzel is segítve az esküvőre készülő párok dolgát, illetve remélem hogy sok ötletet is tudnak majd meríteni írásainkból. Az esküvő életünk legszebb napja, ezért szeretnénk hogy minden tökéletes legyen. Azt szoktam tanácsolni a pároknak, hogy időben kezdjék el a felkészülést és jó alaposan ismerjék meg a szolgáltatókat mielőtt szerződést kötnek velük. Nem a legjobb az ország gazdasági helyzete, ezért minden pár keresi a kiskapukat és a költséghatékonyabb megoldásokat. Ezzel ki is mondtuk a szerintem legfontosabb szót, költséghatékony. Rengeteg esküvői szolgáltató van, ettől is több akció és kedvezmény. Komoly kihívás lehet a döntés, és alapos megfontolást igényel. Érdemes több árajánlatot kérni, összehasonlítani a szolgáltatókat, a legjobbakkal pedig mindenképpen személyesen találkozni. Tapasztalataink szerint van pár olyan kategória az esküvőszervezésben amin nem érdemes spórolni. Ugyanis az esküvő rovására mehet.

Az első ilyen a helyszín.

Egy esküvői helyszín buktatói lehetnek :

– Nagyon nehezen megközelíthető, itt gondolni kell arra is aki nem autóval érkezik – Felkészületlen személyzet, lassú pincérek, rugalmatlan és egyhangú kiszolgálás

– Klíma hiánya, a legforróbb nyári esküvőkön ez nagy probléma lehet.

Esküvő

A második pont amin nem érdemes spórolni, a zene. Mivel zeneszolgáltatók vagyunk ezért erről több oldalt is írhatnánk, most pár gondolatban összefoglaljuk. A későbbiekben ezt a témát is bővebben elemezzük. A zeneszolgáltató buktatói (Esküvői Dj és zenekar egyaránt):

– Technikai háttér, érdemes a találkozó alkalmával rákérdezni mit használnak

– Zenei felkészültség, rugalmas-e a szolgáltató vagy csak a maga stílusát erőlteti

– Kommunikáció, fontos hogy a vendégeket hogy kezelik a zenészek

– Megjelenés, figyeljünk arra hogy mennyire igényes az öltözet és a látvány

Fontos még hogy legyen az esküvőnknek egy házigazdája. Ezt a tisztet régen kizárólag a vőfélyek látták el. A mai esküvős felállásban már több lehetőség van a párok számára. De ami nagyon fontos LEGYEN VALAKI AKI IRÁNYÍTJA AZ ESTÉT. Tapasztalat hogy ezen rengeteg múlik, sok esküvőn éreztük ennek hiányát. Biztos vagyok benne, hogy ezt a vendégek is megérzik. Mire figyeljünk ha választunk ? – Először is magunkban le kell tisztázni hogy vőfélyt vagy ceremóniamestert szeretnénk. ( A vőfély inkább a hagyományokat tartja szem előtt verselve, népiesen stb. A ceremóniamester pedig egy moderátor aki figyel és irányítja az egész estét, így a pár igazán jól tudja érezni magát az esküvőn.)

– Egy hosszabb beszélgetésnél elődől hogy megfog-e a szolgáltató személyisége, ez nagyon fontos

– Kerüljük azokat a szolgáltatókat akik nagyon erőszakosak és ránk akarnak erőltetni dolgokat

– Ha nem szeretnénk ezért külön fizetni, legvégső esetben akkor is kérjünk meg valakit erre a feladatra a rokonok vagy barátok közül. Sokan keresnek meg bennünket azzal hogy a Dj vállalja el a ceremóniamesteri teendőket. Ez két külön szakma, ezért Dj-ként mi nem vállalunk el olyat amit nem tudunk teljes mértékben elvégezni. Erre mindenképpen külön ember szükséges.